Strefa Małego Geniusza
Opis kursu
Strefa Małego Geniusza to nowoczesna aplikacja, która powstała z myślą o ciągle zmieniającej się rzeczywistości i dynamice świata dziecięcego. Chcemy pokazać, że elektronika to nie tylko media społecznościowe i rozrywka, ale także znakomite narzędzie do zdobywania wiedzy już od najmłodszych lat! Dbamy o rozwój intelektualny i kreatywność dziecka, wierząc, że zabawa jest najbardziej efektywną formą nauki.
O kursie
Strefa Małego Geniusza to narzędzie zaprojektowane z myślą o wsparciu rozwoju dzieci w kluczowych obszarach, niezbędnych do osiągnięcia sukcesu edukacyjnego i przygotowania najmłodszych do codziennego życia. Platforma dedykowana jest dzieciom od 3 do 9 roku życia.
- poziom dla najmłodszych, dedykowany dzieciom w wieku 3-4 lat;
- poziom dla średniaków, proponowany dzieciom w wieku 5-6 lat;
- poziom dla starszaków, przeznaczony dla dzieci w wieku 7-9 lat.
Aplikacja oferuje:
- różnorodne aktywności i materiały edukacyjne;
- zawartość dostosowaną do wieku i potrzeb dzieci;
- ćwiczenia rozwijające umiejętności językowe, matematyczne, społeczne, artystyczne i technologiczne;
- trening sprawności manualnej (pisanie, rysowanie, kolorowanie);
- interaktywne gry i ćwiczenia, gwarantujące naukę przez zabawę;
- system kontroli postępów Dziecka;
- wsparcie dedykowanego Trenera edukacyjnego.
Cele kursu
Nauka przez zabawę
Kreatywność i wyobraźnia
Dbamy o to, aby wyobraźnia najmłodszych pozostawała w fazie ciągłej stymulacji i rozwoju, co pozwoli na pełne wykorzystanie możliwości prawej półkuli mózgu w późniejszych etapach życia dziecka.
Samopoznanie
Wprowadzamy w świat świadomości siebie i swoich możliwości; poruszamy tematy ważne dla rozwoju najmłodszych (płaszczyzna emocjonalna, stres, zarządzanie sobą w czasie, profil inteligencji).
Rozwój potencjału
Stawiamy na rozwój mocnych stron dziecka; dajemy możliwość pracy nad umiejętnościami: językowymi, społecznymi, matematycznymi i artystycznymi, dzięki czemu możliwe będzie odkrycie swoich mocnych stron i zainteresowań.
Czytanie
W optymalnym tempie przyzwyczajamy dziecko do obcowania z różnymi typami tekstów, dostosowanymi do jego potrzeb i możliwości; wdrażamy dobre nawyki czytelnicze i pokazujemy, że czytanie to przygoda, a nie przykry obowiązek!