Reklamacje

  1. Uczestnik ma prawo do złożenia reklamacji. Informacja ta została zawarta w podpisanej umowie. 
  2. Reklamacja musi zostać złożona w formie pisemnej: e-mailem, listem poleconym lub osobiście na adres USKI Polska Uniwersytecka Szkoła Kształcenia Indywidualnego ul. Ładna 2, 31-444 Kraków.
  3. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
    • nazwę/imię i nazwisko uczestnika oraz adres siedziby/miejsce zamieszkania uczestnika
    • przedmiot reklamacji (nazwa szkolenia, termin zawarcia umowy, miejsce, itp.) wraz z uzasadnieniem.
  4. Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona przez Usługodawcę nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych  liczonych  od   momentu  jej  otrzymania.  W  uzasadnionych  przypadkach czas  ten  może  ulec wydłużeniu (np. konsultacje  prawne,  opinia  rzeczoznawcy)  . 
  5. O decyzji co do rozpatrzenia reklamacji usługodawca zostanie powiadomiony drogą pocztową lub/ i drogą elektroniczną.
  6. Możliwe formy rekompensaty  w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji:
    • całkowity lub częściowy zwrot kosztów 
    • ponowne wykonanie usługi lub jej części 
    • inne – do uzgodnienia z klientem.
  7. Firma USKI Polska Uniwersytecka Szkoła Kształcenia Indywidualnego zastrzega  sobie  prawo do  pozostawienia  reklamacji  bez  rozpatrzenia  w przypadku, gdy reklamacja zostanie złożona po przekroczeniu terminu, o którym mowa w pkt 1 powyżej lub będzie wynikać z nieznajomości postanowień niniejszego regulaminu.

aktualizacja 20.08.2024 r.