Uczestnik ma prawo do złożenia reklamacji. Informacja ta została zawarta w podpisanej umowie.
Reklamacja musi zostać złożona w formie pisemnej: e-mailem, listem poleconym lub osobiście na adres USKI Polska Uniwersytecka Szkoła Kształcenia Indywidualnego ul. Ładna 2, 31-444 Kraków.
Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
nazwę/imię i nazwisko uczestnika oraz adres siedziby/miejsce zamieszkania uczestnika
przedmiot reklamacji (nazwa szkolenia, termin zawarcia umowy, miejsce, itp.) wraz z uzasadnieniem.
Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona przez Usługodawcę nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od momentu jej otrzymania. W uzasadnionych przypadkach czas ten może ulec wydłużeniu (np. konsultacje prawne, opinia rzeczoznawcy) .
O decyzji co do rozpatrzenia reklamacji usługodawca zostanie powiadomiony drogą pocztową lub/ i drogą elektroniczną.
Możliwe formy rekompensaty w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji:
całkowity lub częściowy zwrot kosztów
ponowne wykonanie usługi lub jej części
inne – do uzgodnienia z klientem.
Firma USKI Polska Uniwersytecka Szkoła Kształcenia Indywidualnego zastrzega sobie prawo do pozostawienia reklamacji bez rozpatrzenia w przypadku, gdy reklamacja zostanie złożona po przekroczeniu terminu, o którym mowa w pkt 1 powyżej lub będzie wynikać z nieznajomości postanowień niniejszego regulaminu.